Alla inlägg den 31 maj 2009

Av andersson - 31 maj 2009 15:38

Jag hade verkligen förträngt hur himelskt gott det är med hemkörda chokladbollar :)

Nu har lillebror lärt sig att göra det så nu kommer havregrynen ta slut snabbare än man hinner säga chokladboll :)

Av andersson - 31 maj 2009 11:01

Verkligen riktig sommarkänsla :)

Nu håller vi tummarna för att det är så här ett tag!

Av andersson - 31 maj 2009 10:17

Idag är det ju då mors dag, men inte nått som mina barn har fäst någon större vikt vid :( Jag sa att eftersom de inte verkar ha gjort några teckningar så får de vara mina slavar idag, men det gick de inte med på!

Själv ska jag ringa min mamma och fråga om hon hänger med på bio imorgon, har fått biljetter till ny film med Sandra Bullock som jag inte kommer ihåg vad den heter.... Men M sa att trailern visade en typisk tjejfilm och jag är ju tjej så hihihi

Annars så är det en helt vanlig söndag förutom att M åker till sin mamma med en liten present, hon ska få en dator så kan hon också läsa blogg som min mamma :)

Ska snygga till mig lite och transportera runt barnen på lite träningar och matcher, däremellan ska jag helt enkelt bara lata mig i solen :)

Ovido - Quiz & Flashcards