Alla inlägg den 9 maj 2009

Av andersson - 9 maj 2009 19:50

En helt vanlig lördagkväll har vi här, middagen har vi inte lyckats inta än men den är på gång. Lax och rotsaker i ugn, hur gott som helst. Kusinerna är här och nu skickas det låtar mellan mobilerna. Men man undrar vart de har fått tag i vissa av dom....

Annars så har det inte hänt mycket, jag tycker fortfarande att det är för kallt för att vara ute. M har uppmanat mig till att plåga mig lite = typ gå i bikini fast det blåser och det är 15 grader, för att jag ska vänja mig vid svensk sommar.

JAG VILL INTE! Vill att det ska vara minst 25 grader och inte några moln, så jag slipper frysa :)

Av andersson - 9 maj 2009 14:39

Ojoj, har renovering på gång här och har kommit fram till att allt det vi har lyckats samla på oss sen vi flyttade hit behöver få sig en genomkörare och det vi inte vill ha MÅSTE flytta härifrån!

Vart kommer alla grejer ifrån? Tycker att jag försöker att göra mig av med trasiga/fula/ej roliga/ grejer, men lik förb* så finns det hur mycket som helst här!

Snacka om ilandsproblem, men grejerna SKA bort!

Speciellt som stället de förvaras på just nu ska göras om till vårt sovrum.... Det kommer bli trångt därinne om alla grejerna är kvar :)

Dax att damma av sitt gamla Tradera login och ge sig in i träsket hahaha.

Se upp alla därute, snart så hehehe

Ovido - Quiz & Flashcards