Alla inlägg under mars 2010

Av andersson - 29 mars 2010 23:08

Ja vad kan man säga, har typ glömt att jag har en blogg... Dåligt jag vet, men återigen så tror jag att snart kommer det att bli en bättre bloggare, kanske....

Är ju lite fast i FB träsket med allt vad det innebär, men det är kul att kolla lite vad ens kompisar håller på med :)

Just nu laddar vi för en tur till Idre, ska bli skönt att komma iväg från vårt ännu ej helt färdigställda bygge.

Vi trodde ju att det skulle varit klart för länge sedan, men allt går inte alltid som man tänkt sig, tyvärr!

Men det blir jättefint, vi är verkligen nöjda med planlösning och idéer som vi har haft och nu ser live.

Barnen har fått varsitt rum vilket de inte haft och med en tonåring i huset så var det väl inte helt optimalt att dela rum med lillebror.....

Storebror åker till Tjeckien med hockeylaget på påsklovet och det känns jättekonstigt att släppa iväg honom till utlandet utan mamma ;) Men det kommer gå jättebra, en av ledarna känner vi sen länge så det känns bra.

Sen måste jag säga nått om mitt halv nya jobb oxå! Jag trivs fantastiskt bra och hoppas att jag kommer fortsätta göra det. Det finns massor att göra, snubben före mig var ingen klippa direkt så det var en del att styra upp. Förhoppningen är att jag till nästa bokslut ska göra allt själv inkl att deklarera. Gjorde en hel del bokslut och deklaration på ett av mina Manpower uppdrag så det ska väl inte vara så svårt tänker jag!

Skaffade mig f-skatt så jag kan hugga i och hjälpa till med lite redovisn jobb om det kniper någonstans :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards