Alla inlägg den 19 maj 2009

Av andersson - 19 maj 2009 22:10

Jo, jag fick förresten betala ett dyrt pris för mitt frossande i raggmunk tidigare idag.... Skyllde iaf på valet av lunchmat när mina favvo Nudiejeans gick sönder när jag satte mig i bilen...

Av andersson - 19 maj 2009 21:52

När Storebrors samtal var klart så hade vi en hela 45 minuter på oss att laga mat och äta den innan vi skulle längre bort från stan än vanligt. Lillebror hade fotbolls match på Dalarö som ligger lååååångt bort tycker jag, det ligger i skogen eller närmare bestämt i skärgården.... Matchen slutade med förlust, men vi hade iaf tur med vädret :)

Testade att ta bild från bilen när vi var där ute i skogen och det gick ganska bra.

Av andersson - 19 maj 2009 21:45

Efter skolan idag så hade vi samtal med Storebrors mentor. Hade ju inte träffat honom tidigare, men han var verkligen kanon!! Hoppas att Lillebror också får så bra lärare när han lämnar sin nuvarande skola....

Som det ser ut nu så har Storebror iaf G i alla ämnen och det är ju bra. Sen fick vi höra att det är på gång med betyg redan från 6:an from nästa läsår och det tycker jag är bra. Minns inte om han sa att det redan var klart eller om det skulle dras nått varv till någonstans....

Av andersson - 19 maj 2009 21:29

Imorse när jag som bäst höll på att packa mig iväg till kontoret så måste det ha uppstått nått avvikande för när jag kom fram så fanns det ingen matlåda eller mellis med i min väska. Snål som man är så kändes det lite surt där ett tag. När det började närma sig lunch fick jag lov att ragga upp några som tycker att det är helt sjukt tråkigt med "tråk-låda" som de kallar det. Fick tag i ett par som förbarmade sig över mig. Och oj vad glad jag är över det, fick mig nämligen en skaplig portion med raggmunk och fläsk med en slev lingonsylt hehehe Kan det bli godare lunch på en simpel tisdag?!?!


Ovido - Quiz & Flashcards