Alla inlägg den 27 maj 2009

Av andersson - 27 maj 2009 21:33

Barcelona spelar mot Man United och det går sådär bra för United tycker jag.... Barca leder med 1-0.

Nu måste det hängas lite tvätt i pausen. Det är liksom ingen annan som gör det.....

Förresten, barnarbete är väl ok om man ger dom skälig lön??

Om jag erbjuder lite cash kanske tvätt hängs?

Av andersson - 27 maj 2009 20:31

Idag innan Storebror skulle iväg på träning, typ 17.30, så kom han på att hans inlines inte var helt ok i det utförande som de var.... Han ville montera bort bromsen....

Okeeej, ska bara laga lite mat först så kollar jag det sen. Skaffade mig så lite betänketid på hur jag skulle få bort eländet.

Tittar lite på grejen som håller fast bromsgrejen och undrar hur i hela h-vete jag ska få loss den. Tar mig till verktygslådan och börjar rota runt lite i hopp om att hitta nått som skulle kunna passa. Hittar ett gammalt ikea verktyg som ser ut att kunna funka och det gör det!! Jag kunde alltså montera loss bromsen på ett par inlines med en möbelnyckel.... Vem kunde tro det?

Av andersson - 27 maj 2009 18:06

Igår var jag på firma-mingel på stort hotell i stan. Var lite sen så jag susade in, slet åt mig ett glas bubbel och satte mig längst bak i salen, trivs bäst där hihihi

Han som pratade till oss heter Anders Lundin och nej det var inte allsångs-Anders! Han var så himla bra, man fick sig verkligen ett par goda skratt.

Fokusera på sånt som du kan förändra, strunta i resten :)

Ovido - Quiz & Flashcards