Alla inlägg den 3 maj 2009

Av andersson - 3 maj 2009 21:24

Det är inte lätt att vara hund inte, speciellt inte när man är liten och inte har varit med så länge. Då kan man bli rädd för ett trädgårdstroll.... Fast egentligen hajjar jag inte det för han är ju inte rädd för mig och jag är lite lik ett troll innan jag har sminkat mig hahaha

Av andersson - 3 maj 2009 13:08

Alla som känner mig vet att jag typ suger som kock, men lyssna här: jag har idag för första gången gjort egen våffelsmet hahaha och goda blev dom faktiskt!


Av andersson - 3 maj 2009 10:41

Jag är inte nöjd, inte nöjd alls faktiskt. Varför skiner inte solen på mig idag? Om solen inte skiner så tycker jag det är lite för svalt för att vara ute, kalla mig bortskämd, men nu är det så.

Idag ska jag åka och låna världens gulligaste hund!

Ovido - Quiz & Flashcards