Alla inlägg den 16 maj 2009

Av andersson - 16 maj 2009 19:01

Har efter att ha tittat på semifinalen i torsdag förberett mig mentalt på att jag kanske inte kommer att orka med de där två gaphalsarna som verkar som de fått i sig nått olämpligt så jag har laddat upp med att inte hänga tvätten som jag har tvättat idag för då kan jag alltid ha tv:n på i sovrummet och höra låtarna MEN slippa se......

Alternativet är ju att man kan somna, men det är inte lika kul hahaha 

Av andersson - 16 maj 2009 19:00

Hur tänkte jag när jag bara köpte godis till melodifestivalen?? Då ska man ju äta chips ju!! Men lite vin finns det iaf :)

Av andersson - 16 maj 2009 18:31

När jag såg solen imorse så tänkte jag att det var ju trevligt att den var framme idag med, men varmt lär det väl inte vara. Men oj vad fel jag hade!

Gick ut på verandan efter frukost för att känna hur kallt det var och blev klart positivt överraskad, det var såååå varmt å härligt i solen!

Vi tog med oss vovven och gick en promenad i skogen, han är en liten bebis på fyra månader men han är så duktig. Han fick gå lös och hade stenkoll på vart vi gick.

Har även hunnit sitta i min solstol och vila lite hihihi

Nu laddar vi som bäst inför melodifestivalen, har fortfarande inte hört mer än några toner på Sveriges bidrag och det var igår på Svt sporten....

Ovido - Quiz & Flashcards