Alla inlägg under april 2009

Av andersson - 30 april 2009 16:39

Skit oxå, vi kanske ska cykla till brasa och ungar har växt sen de hamnade i garage.... Vi kanske ska kolla det nu och inte 5 min innan vi ska dra...

Av andersson - 30 april 2009 16:34

Satan va varmt det är på veranda, måste släcka törsten med lite vin haha

På söndag kommer deltidshunden hit och ska hänga lite med mig när jag inte har nått uppdrag, kul!

Av andersson - 30 april 2009 14:54

När solen skiner som den gör idag så märks min latet extra mycket. Sitter mest på min veranda och jobbar på brännan hihihi

Men det finns hopp för jag har faktiskt tagit en promenad och varit och handlat sköljmedel så jag kan tvätta lite mer.

Av andersson - 30 april 2009 10:01

Jo jag vet att solen skiner och att jag inte ska klaga utan gå ut och sätta mig och pilla navel som jag är ganska bra på!

Men nu tar jag mig i kragen och går en prommis istället så jag inte blir helt förslappad hahaha

Ikväll ska vi ta oss en tur till Amaryllis brasan, förra året kom vi liksom aldrig iväg till någon brasa för det var för kallt och vi var för lata....

Just det! Måste maila födelsdagsbarn.

Av andersson - 29 april 2009 22:36

Det såg verkligen inte bra ut där ett tag för Sverige i VM men så plötsligt vaknar dom upp ur nån koma och vinner matchen, fattar ingenting. Var nog USA som somnade till och inte Sverige som vakna om jag tänker efter...


Nä nu ska jag nog ta mig i kragen och röja upp här lite innan jag sussar kudde. Jag är värsta bokmalen men just nu har jag ingen bok och då fastnar jag i bloggar, det är som att läsa böcker.


Pratat med mamma idag och sagt att jag kan vara barnvakt till hunden i nästa vecka för jag kommer förmodligen vara utan uppdrag och det är lite skoj med sällskap. Fast det är klart då har ju inte mammas man nått sällskap på dagen... Hmm vi får se hur det blir.


Tycker det är skoj att skriva, men vilka kommer läsa?


Tack för Saaben idag M för då slapp jag nojja att det skulle dyka upp en Harry Haffare och få för sig att de skulle kolla däcken på Scenicen.... Och ja jag har ställt tillbaka sätet ;-)




Av andersson - 29 april 2009 15:50

Ska iväg med Lillebror på fotbollsmatch i Ösmo och dit är det en bit. Som tur är lämnade M Saab hemma till mig, mycket skojjigare än Scenic hihihi Fast nu ska jag vara snäll mot Scenicen för den är himla bra fast inte lika kul.

Av andersson - 29 april 2009 11:25

Va hände här nu då?! Skulle ju hänga på låset till Apotekt kl 10 med alla andra som är hemma på dagtid...

Nu får jag lov att sluta hänga vid dator!

Pratade iof med mamma lääänge, de kom hem igår och hade haft det så bra!

Av andersson - 29 april 2009 07:27

Arrrgh, varför var jag uppe efter kl 0.00 igår??! Satan, man pallar inte det om man samtidigt ska upp kl 6.00 för att se till att de som man bor med kommer iväg dit de ska.

Vi får väl se på måndag om jag har fått nytt uppdrag, då blir det klart kö till duschen. Storebror har nämligen bestämt att även han ska in där innan han går.... Det blir nog att försöka komma i säng tidigare då för att orka upp tidigare så man har en chans på varmvatten hehehe


Just det, på torsdag nästa vecka då händer det! Ska komma en byggare och räkna på renovering. Jag vet att man ska ringa fler o ta in offert och så men det är en början iaf

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards