Alla inlägg den 28 maj 2009

Av andersson - 28 maj 2009 20:31

Nu var det då så att vi har skaffat träningskort på ett ställe som har väldigt generösa öppettider, det kändes bra när vi gjorde det, men nu finns det liksom inget att skylla på... Förr kunde man alltid dra till med att det var försent för träning, men inte håller det nu....

Av andersson - 28 maj 2009 19:26

I juli ska jag om M på fest, klädsel på festen är rosa och vitt. Må kanske vara mina färger, men jag har inte direkt någon partytrasa i de färgerna. Därför har jag lagt in en liten ansträngning med VV nu så att jag med ett leende på läpparna kan ta mig till någon hygglig shop och skaffa mig en snygg trasa att ha på mig!

Av andersson - 28 maj 2009 19:22

Storebror har barmarksträning, nu regnar det, ville han ha regnjacka? Nej för det är töntigt.... Han e nog blöt nu.

Bättre att ha träningskort på gym för då kan man ta bil dit så man inte blir blöt och för all del, trött innan man ska börja träna hihihi

Har varit på VV och köpt lite goda barer så jag kanske kan låta bli lördagsgodiset, som en bonus så hade hon rea på mina favvos: jordgubbsskum m chokladöverdrag mums!

Ovido - Quiz & Flashcards