Alla inlägg den 6 maj 2009

Av andersson - 6 maj 2009 14:00

Det var väldigt mycket som var lätt när vi var i Thailand, som tex det där med att tvätta.... Man tog bara smutstvätten och gick över gatan, nästa dag gick man över gatan igen och hämtade ren tvätt.

Nää sluta gnäll och gå och vik lite tvätt nu!

Av andersson - 6 maj 2009 13:22

Jag och hunden var på en liten lunchpromenad här i krokarna och jag har verkligen verkligen försökt att inte bli förb* men allvarligt, PLOCKA UPP HUNDBAJSET! Jag skojjar inte om jag fick ihop till säkert 15 bajshögar på den kvarten vi var ute, det är helt galet ju! När man bara går på vägen så ser man inte, men när du börjar kolla vad hunden nosar på så kan du sätta nästa löning på att det är någon annan hunds bajs. Vi bor på hörntomt, gissa hur många högar det ligger utanför vår tomt.....

Nä nog klagat om det, nu ska jag fika lite innan det är dax att snygga till sig lite innan man ska in till Cirkus och kolla på Big Comedy. Har höga förväntningar så jag hoppas att minst hälften av komikerna levererar annars blir jag :(

Spillde just lite kaffe och hunden slickade upp det, helt normalt.... eller inte....

Kul

Av andersson - 6 maj 2009 10:43

På tisdag ska jag iväg och träffa gamla jobbar kompisar från mitt förra uppdrag och det ska bli jättekul! Kompisen M har frågat några noga utvalda hihihi. Får träffa resten en annan gång, får glida in på nån after work helt enkelt.

Nya uppdraget är lite i förorten fast ut med tunnelbanan så då kommer man till stan ganska snabbt. Det var klart bonus att gamla uppdraget låg liiiite mer centralt...

Kan inte vara hemma längre, visade sig att Ugly Betty som går före lunch är repris på det som var igår efter lunch... Hmmm ska jag stänga av tv:n kanske???? NU måste jag byta kanal i alla fall för nu är det repris på det Leno vi såg igår kväll, det är tungt att vara hemma på dagtid hahaha

Av andersson - 6 maj 2009 09:07

Vad ska man göra denna sista dag i lugn o ro? Jo en massa saker så klart så man slipper göra det sen.... Fast hur kul är det?!

Men lite spännande att komma till nytt ställe, ska inte jobba heltid utom när det behövs förstås så det är bra.

Trist bara att jag inte kommer iväg till J och hennes ursöta tvillingar som jag hade tänkt å göra nu i veckan. Dom växer som ogräs och är snart stora och när man minst anar det så knallar dom iväg!

Ovido - Quiz & Flashcards