Alla inlägg den 7 maj 2009

Av andersson - 7 maj 2009 21:22

Jag VET att ComHem inte har varit så där jättehett de senaste dagarna, men nu undrar jag om mitt bolag håller på att gå samma väg.... Det är segt som snor och aftonbladet.se ser ut som skit och bilder i bloggar kommer inte upp... Inläggen tar aslång tid att bli sparade...

Av andersson - 7 maj 2009 20:58

Okej jag kanske inte är blixten, men det slog mig just att snart kommer vi ha en riktig tonåring här... Jag som tycker att den version vi har nu räcker gott och väl... Shit alltså va otrevliga och dryga dom kan vara! Nu kanske vi inte ska klaga, vår Storebror är nog ganska ok om man jämför med andra, men det är vi som bor med den här killen och lite måste man få klaga ibland!

Typiska kommentarer från vår pre-tonåring:

Ska du inte tvätta snart? - Då hör till saken att det kan han säga på fredag morgon och jag tvättar alltid på helgen och det borde han veta nu...

Ska vi diska snart? - Diskmaskinen är typ full och alla har inte ätit klart...



Av andersson - 7 maj 2009 20:47

Barn är sååå trevliga, nästan jämt faktiskt.... Som idag när Storebror kom hem från barmarksträning med hockeyn. De började redan 17.30 så vi hann inte med middag innan utan han käkade vad det nu kan ha varit och sa att han klarade sig på det. Skjutsade barn till träning åkte sen hem och hängde med Lillebror och surfade lite. Kollade om jag skulle ta med någon annans barn hem från träning, men då var det en annan förälder som hängde där som kunde ta med Storebror hem. Perfekt tänkte jag då kan jag göra klart middagen till han kommer hem med ett blodsocker som är klart under havsnivå. Är som sagt ingen mästerkock, men lite tortellini med baconsås är ju plättlätt. Ser till att det är klart tills barn dyker upp och vad säger unge när han kommer in genom dörren?? Jo: Åh blir det köttbullar o makaroner, det vill jag inte ha! Men hallå, hur kan baconsås som det är vitlök i lukta som köttbullar?!?!? När unge väl satte sig vid bordet och tog lite mat så sa han faktiskt med förvåning i rösten: Det var faktiskt gott! Tack då!

Kul

Av andersson - 7 maj 2009 18:10

Oj vad bra Big Comedy var igår!! Lennie kanske inte var på topp och Petra har jag lite svårt för, kanske för att hon är från Gbg? Men de andra som var med var sjukt bra, man vill inte att det ska ta slut.

Mamma var här igår och kollade till ungarna medan vi var på Cirkus, sen tog hon med sig hunden hem och det var tråkigt tycker vi allihop :(

Ovido - Quiz & Flashcards