Alla inlägg den 5 maj 2009

Av andersson - 5 maj 2009 15:54

Jag har sagt till ungarna att de inte får hålla på och kolla på grejer på YouTube, men shit va kul grejer det finns där. Nu har jag fastnar i Stockholm Live... Åh jag kommer inte loss hahaha

Av andersson - 5 maj 2009 11:17

På torsdag kl 9 ska jag visst börja jobba igen, jag visste att jag inte skulle hintat om att jag kanske hade lite tråkigt.

Tittar just på nått gammalt Leno, eller det kanske är det från igår, strunt samma, men det är ju för kul med de konstiga annonserna och liknande han brukar visa. Skulle ha fotat lite mer roliga grejer i Thailand som menyn med Fried Friends....

Av andersson - 5 maj 2009 10:17

Visst är det skönt att inte behöva stressa iväg till arbete på morgonen, MEN man får ju andra rutiner som att titta på Vakna med The Voice till de slutar sända och sen gamla repriser. Hur ska det gå sen när jag måste gå till jobb???

Har en hälsning från vår inneboende hund förresten, han säger att det är slitsamt att bo här, man blir såååå trött:

Såå trött

Ovido - Quiz & Flashcards