Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Oväntat

Av andersson - 2 november 2009 18:28

Igår när jag tog en tur på Facebook och skötte om mitt café så såg jag att en gammal kompis som tidigare hävdat att hon var sms o it analfabet dykt upp på FB!

Hur kul som helst, nu kan vi ha lite koll på varandra eftersom vi har så himla svårt att få ihop en "date".

Men jag har lite problem med att fatta vart jag är någonstans när jag härjar runt på FB, men jag har ju inte varit så aktiv direkt förrän nu så....

Storebror hade rätt när han sa att jag inte skulle ge mig på Café World, jag är för närvarande helt fast i träsket!


Fast nu ska jag ut på nätet och leta efter tips på hur jag kan hitta tegel som stämmer med vårt 70-tals tegel, inte helt enkelt! Man kan ju tycka att de som jobbar med det borde ha någon idé, men NEJ! Jag är inte sur, jag inte....

Nä ute på nätet och leta på bara så får vi se, har lite olika idéer om hur vi skulle kunna göra, men det blir inte så där jättesnyggt direkt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av andersson - 25 juli 2010 21:30

Min syster ringde och frågade om någon av ungarna hade tappat en mobil, vet inte svarade jag då eftersom den stora ungen inte var på plats. Det var en kille som ringt till mamma och sagt att han ringde från en mobil till det nummer som var mormor... ...

Av andersson - 24 juli 2010 18:22

När det senaste syskonbarnet föddes fick de vår gamla vagn från 90-talet.... Funkade ganska bra, förutom att man inte längre kunde lita på att själva sittdelen satt fast i underredet längre pga utslitna spännen. Lagades lite primitivt med spännband, ...

Av andersson - 24 juli 2010 18:19

När vi åkte där på vår ålandsbåt ringde plötsligt en kompis och frågade om vi var på Cinderella. Ja det är vi, titta ut till höger så ser du oss i segelbåten sa hon då.... Och mycket riktigt där var de :) Det var lite roligt, vi satt inne så vi kunde...

Av andersson - 24 juli 2010 17:49

Vi har varit på en liten tur med Cinderella torsdag/fredag med kusinerna. Finlandsbåtar är verkligen ett intressant ställe att studera folk på.... Herregud.... Men vi hade det skittrevligt, en vi känner spelade i bandet i danssalongen så vi tillbri...

Av andersson - 14 juli 2010 09:02

Så är den äntligen här! Årets sommar semester, vi tjuvstartade visserligen med en veckas segling i Grekland precis när skolan slutat, men iallafall :) Blir 3 veckor för mig och 4 för M. Det blir lugna veckor, en släktträff och passa pappas hus får ...

Ovido - Quiz & Flashcards