Alla inlägg den 15 november 2009

Av andersson - 15 november 2009 09:39

I natt sov vi i vårt nya sovrum för första gången, hur skönt var inte det! Under de närmsta veckorna kommer vi sov där allihop, men det tränade vi ju på i Thailand så det ska nog gå bra.

Vi fortsätter vårt uppdrag att röja och slänga grejer och det tar aldrig slut! I fortsättning ska jag verkligen tänka efter noga om saker ska sparas..... Inte bara spara för att!

Eftersom det är lite svårt att hålla reda på grejer när man packa ihop allt och flyttar runt det i huset så har jag gett ungarna varsin korg där de kan lägga sina viktiga grejer som mobil, nycklar mm. Och snacka om att de är olika våra killar! Storebror är ordningsmannen som fattade på en gång, han viker tom ihop sina jeans och lägger i korgen. Lillebror, ja han är fortfarande inte riktigt där.... Jag har bestämt att jag nu ska sluta svara på frågor av typen: Mamma var är min mössa? Min motfråga kommer att vara: Vart borde den va?

Ovido - Quiz & Flashcards