Alla inlägg den 10 november 2009

Av andersson - 10 november 2009 21:24

Efter en lång dag på kontoret så tog jag mig hem till vårt kära bygge. Här kan man lugnt säga att det tar den tid det tar... Men en rolig sak hade hänt, tur att man är lätt road, det hade kommit upp rörelse deckare i garderoberna :) Sjukt kul, ungarna tyckte det var jättebra för de suger verkligen på att släcka lampor. Nu fick jag just en idé, borde man inte kunna koppla alla lampor till att man låser dörren??? Eller har någon kommit på det redan? Alltså förstås när man låser från utsidan då med nyckel :)

Annars går det väldigt långsamt här just nu tycker jag, men vi ska göra ett nytt försök i helgen med att verkligen packa ihop det vi har kvar i andra delen i huset så de kan komma igång med etapp två. Börjar kännas liiiite väl optimistiskt att vi ska kunna fira jul utan byggdamm, men man måste leva på hoppet!

På torsdag har Storebror sin första träning med skollaget, det ska bli jättekul att se dom spela tillsammans. De killar som de har fått ihop i sitt lag är samma som gick tillsammans i hockeyskolan! Nu spelar de i olika lag och möts i serien. Blir som med landslaget :)

Nu hörde jag just att säsong 5 av Weeds kommer på Canal + snart! Ungarna tycker att jag är en värsta tv nörden och det är så sant hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards