Alla inlägg den 19 november 2009

Av andersson - 19 november 2009 22:17

Idag var jag ute och åt lunch med Manpower som en avtackning, fick en jättefin serveringsskål som kommer matcha vårt nyrenoverade kök :) Sen gick vi tillbaka till kontoret och käkade lite tårta med min avdelning.

Imorgon blir det fredagsfika och på det här kontoret är det den som slutar som tar med sig fikabröd. Ett tag tänkte jag ställa mig och baka nått, men man blir inte sugen på det när man bor i ett komprimerat läger, typ.... Nä så det får bli köpebröd som mormor skulle sagt!

När jag gick hem idag så tog jag med mig nästan hela mitt skoförråd, lämnade två par så jag har nått att välja mellan imorgon på den stora dagan hahaha

Lovar att M kommer få ett anfall när han upptäcker hur många skor jag egentligen har, tillsvidare är han lyckligt ovetande då jag har kammoflerat dom i flyttkartonger hihihi Men sen när jag är klar med inredningen av min garderob så kanske han kommer kika in där och få sitt anfall.... Har lovar att jag ska ha alla skor, väskor och annat sånt "skräp", läs accessoarer om du är tjej, i min nya garderob.

Nä nu får man ta ett ryck på Café World och se om det har blivit några tummen upp!

Over and out!


Av andersson - 19 november 2009 08:01

Börja aldrig med fejknaglar för man blir klart beroende! Har flera gånger funderat på att gå till salong och göra dom igen, men har hållt mig i skinnet. Men nu har jag hittat lösningen :)

Man kan göra egna naglar, alltså inte sådana man klistrar på utan "riktiga". Lite pyssligt, men det blir helt ok. Och jag som tycker sånt är lite kul har inga problem med att pyssla lite. Familjen är dock tveksam, men jag är ju ensam tjej här så jag räknar inte med nått stöd från dom :) Men det är väl bra att killarna är förberedda på hur det kan bli i framtiden när de skaffar tjej hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards