Alla inlägg den 13 november 2009

Av andersson - 13 november 2009 18:21

Igår träffade jag en kompis i stan för lite vin o mat, mer vin än mat då som vanligt... Hade jättetrevligt och avslutade med en kaffe på McD för att hålla mig vaken hem till förorten :) Har varit lite trött och seg idag, men tagit mig till jobb och nu även hem.

Håller som bäst på att göra i ordning tapas som jag ska ta med till tjejmiddagen hemma hos kompis L. Fast det är lite läskigt för jag har liksom inte provlagat innan och så... Men vad kan gå snett när parmesan, creme fraiche och vitlök är inblandat?

Helgen kommer återigen att ägnas åt att försöka få ordning på logistiken i vårt kaos. Jag är lite besviken på att försäljning av möbler inte flyter på, folk kanske har börjat spara inför julen och vill inte slösa på en begagnad hallmöbel. Ger det några veckor till sen åker grejerna till Myrorna eller Stadsmissionen!

Ovido - Quiz & Flashcards