Alla inlägg den 18 november 2009

Av andersson - 18 november 2009 17:32

Nu är det bara två dagar kvar tills jag slutar ett jobb och börjar ett annat. Det är med blandade känslor som man lämnar ett ställe för ett nytt tycker jag. Man träffar personer som man kommer sakna när man byter jobb, men har man tur så behåller man dom som vänner.

Det ska iallafall bli jättespännande att börja nytt, igår fick jag ett inskolningsprogram för nästa vecka där varje timme är med. Onsdag och torsdag ska jag vara i Danmark för att gå igenom rapport strukturen och höra lite vad de förväntar sig att jag ska lämna till dom varje månad.... Det känns lite läskigt! Det som är himla kul med det här nya jobbet är att jag får nästan fria händer att organisera mig själv och det tycker jag är bra :)

Imorgon kommer Manpower och tackar av mig med lunch och sen kanske en fika på kontoret, vår avdelning har varit lite sargad i några dagar pga diverse sjukdomar. Imorgon hoppas jag att nån mer dyker upp....


Ovido - Quiz & Flashcards