Alla inlägg den 9 november 2009

Av andersson - 9 november 2009 22:31

Nu står det klart att det inte är meningen att jag ska lägga ut några bilder :( Facebook vill inte heller samarbeta... Jag får ta nya tag imorgon för nu måste jag sova!

Av andersson - 9 november 2009 22:04

Det tar den tid det tar, men bra blir det :)

Jag får helt enkelt komma tillbaka i ärendet för inte i h-vete kommer det upp några bilder här. Jag lägger ut som på FB istället!

Av andersson - 9 november 2009 21:14

Efter Djurgårdens förlust i kvalet i onsdags så kände jag att det nog var lika bra att inte engagera sig mer i det utan helt skifta fokus mot hockeyn istället. Men så fem över tolv så lyckas en gammal häst få till det och räddar kvar Djurgården i allsvenskan. Man får aldrig ge upp :)

Nästa säsong så får vi nog lov att ta med Lillebror på lite fotboll då han tvingas uthärda fler hockeymatcher på Hovet under en säsong än vi har varit på fotboll i hela hans liv..... Inte schysst faktiskt! Vi får bättra oss! 

Ovido - Quiz & Flashcards