Alla inlägg den 26 november 2009

Av andersson - 26 november 2009 22:27

Igår gick jag upp 4.30 för att ta 7.00 planet till Köpenhamn och ett besök på vårt koncernkontor. När vi klev av planet på Kastrup så träffade jag på en fd kollega vid gaten som var på väg till Sthlm, liten värld!

Har drillats i ekonomisystemet i 2 dagar samt även gått igenom tidplanen för årsbokslut.... Helt galet att man hinner jobba i en månad i bolaget innan man ska sy ihop ett årsbokslut, men jäklar vad kul det ska bli! Det är lite skönt att få bestämma allt själv :) I måndags kom vi överens om mina arbetstider och om inte drastiskt händer slutar jag till lunch på fredagar, hur nice är inte det?!?!?! Sjukt nöjd med den lösningen :)

Här hemma går det sådär med renovering, igår när det rev köket så visar det sig att vi har vattenläcka........... Måste riva vårt stora badrum som vi renoverade 2000, är inte speciellt glad över de nyheterna kan jag säga! Jag som är så sjukt nöjd med det badrummet..... Men nu ska vi tänka positivt, då blir ju det badrummet likadant som det andra badrummet rent design mässigt. Blääää säger jag bara, vilket skit! Vi som var oroliga för hur det skulle se ut i golvet, trodde att det var där vi skulle hitta fukt....

Nu ska jag ladda upp med rött nagellack till julfesten imorgon! Och nu kom jag just på att man skulle köpa julklapp för 50 kr, jag som har så usel fantasi, HJÄLP! Jaja Designtorget nästa hihihi

Ovido - Quiz & Flashcards