Alla inlägg den 1 november 2009

Av andersson - 1 november 2009 23:37

Så var det bara att ladda för att få höra om AIK hela dan imorgon då....

Nu får Djurgården iallafall chansen att klara kontraktet för nästa säsong, de behöver bara slå Assyriska....

Nattinatt

Av andersson - 1 november 2009 20:42

Är det någon därute som är intresserad av att stödköpa lite chokladbollar eller kanske lite träningskläder typ strumpor och linnen?

Lillebror säljer chokladbollar (50 kr för 20st, de är verkligen jättegoda!) för att sponsra sin klassresa och Storebror säljer New Body (150 kr per paket) för att sponsra hockeyläger/turnering i annat land än Sverige.

Leverans inom Stockholmsområdet kan ordnasFlört

Av andersson - 1 november 2009 16:48

Okej, jag visste väl det! Jag ska inte börja med spel på FB :) Nu springer jag mellan datorn och Lillebrors rum som jag håller på att packa ihop. Måste hålla koll på maten i mitt kafé annars tjänas det inga pengar hahaha

Av andersson - 1 november 2009 13:54

En varning till er därute som får för sig att storstäda.... Dammsugare kan börja lukta bränt om man intensiv dammsugar möbler, iallafall hoppas jag att det är dammsugaren och inte min hjärna hahaha

Röjer ur Lillebrors rum och hoppas att vi får sålt lite av grejerna på loppisen, om inte så tror jag att jag ska ta med det till Stadsmissionen och låta dom göra vad de vill med grejerna. Bättre alternativ än att kasta!

Ovido - Quiz & Flashcards