Alla inlägg den 13 juni 2009

Av andersson - 13 juni 2009 21:31

På min arbetsplats har jag gamla hederliga brevkorgar med grejer som det är meningen att jag ska jobba med. Alla märkta med tråkiga lappar typ: Bokföringsorder, Betalningar mm. Har nu bestämt efter tips från en kompis att jag ska sätta nya namn på ett par av mina gamla inkorgar: För svårt o För tråkigt, kommer säkert uppskattas av chef hehehe

Av andersson - 13 juni 2009 21:24

Kan inte riktigt släppa det här med detta skitväder, när jag var ute och hämtade ved så kände jag att om det här ska fortsätta måste vi hitta nått träd någonstans som vi kan förvandla till ved.

Eftersom vi bor på en ganska vanlig villatomt så kan det bli svårt att hitta ved här, kanske kan man ge sig ut i Tyresta skogen och sno nått träd?

Av andersson - 13 juni 2009 21:16

Idag hade Lillebror fotbollscup, UTE... Hade inte haft problem med det om jag hade kunnat ha på mig vanliga juni anpassade kläder och solglasögon, men nu hade jag på mig följande istället:

  • långkalsonger
  • polotröja
  • fleecetröja
  • vinterskor
  • handskar

Ovanstående outfit känns lite fel i juni, men i hällregn och 12 grader så är det HELT RÄTT! Jag frös inte alls hahaha

Det som var tråkigt var att de inte spelade så bra, men det positiva med det dåliga spelet var att vi slapp vara där imorgon kl 8, men säg inget till ungarna!!

Storebror spenderade eftermiddagen på Grönan och kom hem och tindrade som en julgran eftersom han hade vågat åka Insane! All cred till honom, jag kommer ALDRIG åka den där vansinniga attraktionen, klarade inte Extreme förra året så inte kommer det bli nått Insane för mig! Men jag har åkt Fritt Fall och Uppskjutet och Bergodalbana så det kan väl räcka tycker jag, eller vad tycker ni?? Man får väl tänka lite på ålderna här så man inte skadar sig hehehe

Ovido - Quiz & Flashcards