Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Inkorgar på kontorsskrivbordet

Av andersson - 13 juni 2009 21:31

På min arbetsplats har jag gamla hederliga brevkorgar med grejer som det är meningen att jag ska jobba med. Alla märkta med tråkiga lappar typ: Bokföringsorder, Betalningar mm. Har nu bestämt efter tips från en kompis att jag ska sätta nya namn på ett par av mina gamla inkorgar: För svårt o För tråkigt, kommer säkert uppskattas av chef hehehe

 
 
Sussi

Sussi

14 juni 2009 00:34

Eller så kan du göra som det jag hade i en lista i ett inlägg i min blogg. Du kan ställa fram sophinken på skrivbordet och skriva på en lapp att det är inkorgen. Då behöver du inte sortera allt sen.. Jättesmart hihi

Filmen kanske inte var en 5:a i mitt tycke men jag kan hålla med filmkritikerna att den var bra i alla fall :-)

Sov gott

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

14 juni 2009 21:33

Ja vart sjutton är sommaren någonstans datorerna får ju gå på högvarv :)

http://www.jessicasblogg.com

 
fjortisens morsa

fjortisens morsa

14 juni 2009 21:47

Låter som en superidé! vad tror du om en mapp med "Kommer aldrig att hända"? ;-)

http://fjortisenochmorsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av andersson - 25 juli 2010 21:30

Min syster ringde och frågade om någon av ungarna hade tappat en mobil, vet inte svarade jag då eftersom den stora ungen inte var på plats. Det var en kille som ringt till mamma och sagt att han ringde från en mobil till det nummer som var mormor... ...

Av andersson - 24 juli 2010 18:22

När det senaste syskonbarnet föddes fick de vår gamla vagn från 90-talet.... Funkade ganska bra, förutom att man inte längre kunde lita på att själva sittdelen satt fast i underredet längre pga utslitna spännen. Lagades lite primitivt med spännband, ...

Av andersson - 24 juli 2010 18:19

När vi åkte där på vår ålandsbåt ringde plötsligt en kompis och frågade om vi var på Cinderella. Ja det är vi, titta ut till höger så ser du oss i segelbåten sa hon då.... Och mycket riktigt där var de :) Det var lite roligt, vi satt inne så vi kunde...

Av andersson - 24 juli 2010 17:49

Vi har varit på en liten tur med Cinderella torsdag/fredag med kusinerna. Finlandsbåtar är verkligen ett intressant ställe att studera folk på.... Herregud.... Men vi hade det skittrevligt, en vi känner spelade i bandet i danssalongen så vi tillbri...

Av andersson - 14 juli 2010 09:02

Så är den äntligen här! Årets sommar semester, vi tjuvstartade visserligen med en veckas segling i Grekland precis när skolan slutat, men iallafall :) Blir 3 veckor för mig och 4 för M. Det blir lugna veckor, en släktträff och passa pappas hus får ...

Ovido - Quiz & Flashcards