Alla inlägg den 3 juni 2009

Av andersson - 3 juni 2009 21:15

Våra ungar är kräsna med maten, men idag lyckades jag plötsligt göra Storebror nöjd med hans middag. Jaja jag lagar olika maträtter, men vi äter ju inte ens samtidigt så.... Men iaf så är följande rätt tydligen allra bästa just nu: Tortellini med baconsås gjord på creme fraiche, får väl laga det nu tills han tröttnar :)

Av andersson - 3 juni 2009 20:57

Nu känns det som ordningen är återställd vad gäller vädret förresten, vi kan ju inte ha en sådär 25 grader VARMT här i Sverige. Känns bättre när jag fortfarande måste ha kvar mina handskar i handväskan om utifall att det är kallt när jag ska hem på kvällen :)

Nä nu ska jag inte vara sån, men jag tror att det är bättre att jag har den inställningen så jag kan bli extra glad om det nu visar sig att det kommer bli värsta varma sommaren.

Av andersson - 3 juni 2009 20:37

Idag när ungarna hade träning så bestämde vi oss för att ta en promenad här i vår sköna förort.

När man utgår från hemmet så har man sin runda som man går och det blir ungefär samma stråk varje gång. Så den här gången gjorde vi nått helt crazy, vi skjutsade Lillebror till hans träning och utgick därifrån istället.

Då blev det en helt annan runda, förvisso mest i villaområde men iaf. Vi gick förbi en litet nybyggt område där mer än hälften av husen fortfarande inte är sålda, snacka om taskig tajming.... Sen gick vi även förbi Gudöterassen och jag måste säga att det är ganska trevligt därborta, känns lite offside men samtidigt inte.

Man hinner gå långt på en och en halvtimme, så nu har vi sett en hel del nya delar av förorten :)

Ovido - Quiz & Flashcards