Alla inlägg under april 2009

Hmm

Av andersson - 28 april 2009 07:44

Har inte bestämt om jag tycker det ska bli skönt att kanske ha ett uppdrag igen eller om det är jobbigt...

Fast efter en vecka utan uppdrag så känner jag mig lite rastlös så om jag inte får uppdraget så blir jag säkert besviken....


Men lillebror piggade upp lite vid frukosten med att berätta att man kan göra bra frilla efter fotbollsmatch för då är man svettig :-)

Oj

Av andersson - 28 april 2009 00:14

Tiden går fort när man sitter vid en dator och fixar och trixar.

Eftersom jag ska på uppdrags intervju imorgon (oops idag blir det ju...) är det bäst att jag sover lite skönhetssömn nu!

Av andersson - 27 april 2009 23:42

Har funderat lite på det här och eftersom jag tyckte det var kul med dagbok så varför inte testa att blogga! Har blivit inspirerad när jag läst massor här. M tycker säkert att det var på tiden, han pratade om hemsida för läääänge sen...

Ovido - Quiz & Flashcards