Alla inlägg den 28 april 2009

Av andersson - 28 april 2009 22:21

Det är inte lätt att vara kvällstrött Storebror när det är Barca-Chelsea på tv...

Av andersson - 28 april 2009 22:19

Men allvarligt, skolportalen.... Man kan göra dataprogram snyggare nu för tiden....

Av andersson - 28 april 2009 18:34

För närvarande är jag praktiserande VV (Viktväktare och inte nått med Vägverket) och jag gjorde just en ny upptäckt. Många vet det här, det är jag säker på, men allvarligt varför finns det inga light produkter på Lidl?!?!

Med jämna mellanrum tänker jag, vi har nära till Lidl jag åker dit och handlar. Alltså, jag tycker det finns en del kul mat där som inte finns på stormarknaden men jag vill nog kunna handla min lättfil där om jag väl tagit mig dit...

Av andersson - 28 april 2009 16:30

Har nu varit på den och det gick bra, kanske inte kanon arbetsuppgifter, men som ett kortare uppdrag så funkar det.


Ikväll kommer syster C och mamma hem från Kanarieholmarna, har fått kort och de har haft det soligt och bra. Mamma kommer förmodligen vara brunare än mig trots att det var jag som var i Thailand lääääänge! För det är en tävling för er som inte visste det hahaha

Det där vykortet gav mig lite dåligt samvete för jag skrev inte ett enda när vi var borta.... Fast dagboken finns ju så klart.... 


Av andersson - 28 april 2009 12:46

Det är någon som har varit inne och röstat hihi va roligt!


Oj nu kom jag på att M kan se på inläggen om jag hänger här hela dagen ;-)

Men det är ju alltid kul med nya leksaker, efter ett tag så går det över....

Av andersson - 28 april 2009 12:31

Det finns de som tycker att jag har mycket kläder och jag kan iof hålla med, MEN nu har vi en liten i-landskris här.

Jag hade, obs hade, ett par svarta byxor som jag tänkte ha på intervjun men helt ärligt: de ser ut som skit.... Tänkte efter och kom fram till att jag har haft dom sen 2006 och jag tror inte att det är meningen att kläder med viss del elastan ska hålla så här länge. De funkar i mörka rum men absolut inte i dagsljus! Då ser man små elastanfiber trådar både här och där...

Så det fick bli gamla hederliga mörka jeans.


Av andersson - 28 april 2009 11:31

Allvarligt, det måste vara nått fel på kemin mellan mig och min dator.... Laddade upp bild här, men vart tog den vägen? Får försöka ta reda på det tror jag alt maila någon....


Annars pratade jag just med kompisen L och hon ska byta jobba snart, fanns ingen potential i det hon bytte till för ett tag sedan så då är det bara gå vidare!


Sen behöver vi bestämma vad vi ska ge kompisen J:s tvillingar i doppresent, jag o L var överens om att det skulle vara nått bra att ha iaf.


Nu får jag lov att skärpa mig, ska på intervju snart och när man är 30+ så tar det lite tid innan man ser presentabel ut hahaha

Av andersson - 28 april 2009 07:55

Dom är sjukt skadade hahaha

Tycker dom är roliga, kan inte hjälpa det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards