Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av andersson - 31 oktober 2009 18:43

Har kapitulerat och låter Lillebror ha ett konto på FB så han kan spela Farmville, så länge han frågar Storebror om råd hur man gör så. Har inte börjat med Farmville för jag kommer vara körd på det från början! Storebror tycker jag ska börja så vi kan byta grejer med varandra, fattar ingenting, men man kan tydligen göra så.

Annars var jag och mamma en sväng till Loppisen och rekade, inte så mycket folk, men jag tror att man kan bli av med en hel del.

Skulle upp till kompisar och käka, men ett av barnen fick sig lite feber så vi fick ställa in. Som ett resultat av det så måste vi köra Storebror till hockeyträning imorgon bitti. Klockan 8.45 ska han vara där... Shit va kul på en söndag morgon..... Fast man kommer ju upp.....

Av andersson - 31 oktober 2009 11:03

Jag får ta tillbaka det där med att det inte blir sålt på Blocket, loftsängen försvann i går så det kanske släpper nu :)

Idag ska jag ta mig en tur till loppisen i Vårberg och reka lite inför nästa helg när vi ska stå där och kränga grejer. Man måste ju skaffa sig en prisbild så kan man lägga sig lite under så grejerna blir sålda!

Innan jag landar i Vårberg ska jag gå en tur med mammas hund Marley, han har blivit hur stor som helst nu. Finns några bilder på honom som liten här i bloggen, får se om jag kommer ihåg att ta någon bild nu när han har vuxit.

Ikväll ska vi till ett par kompisar och käka och titta på bilder från Thailand. Förra helgen blev vi påminda om att vi har varit borta två ett par månader två år i rad av en hockey pappa som undrade hur det kändes att stanna i Sverige i år.... Just när man själv började ställa sig samma fråga.... Men vi ser fram emot påsklovsveckan i Idre Glad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards